Har beställt saker från "Naturhästen", bla en barbackapad, behöver den egentligen inte då mina hästar är runda och goa över ryggarna, men hatar när det sticker av allt hår denna tid på året, så av den anledningen så tänkte jag pröva en. Sakerna beställdes för snart 2 veckor sedan och trots förskottsbetalning och påstötningar så har inte paketet kommit, de ringde i slutet på veckan och sa att de var på väg, men något kollie nr kunde de tydligen inte lämna... Sedan kommer inte allt i samma paket heller utan innan allt har kommit så har det nästan gått 2 månader... Sa till dem att det var 1:a och sista gången jag beställde ifrån dem. Gillas inte av mig! Gick fortare att beställa hem sadeln från Tyskland, tog knappt 5 dagar.Finns inte sakerna hemma ska det framgå vid beställningen, anser jag. Så det var dagens uppretning, nu ska jag bara vara glad resten av dagen.
Missnöjd kund!
Skriver
Kerstin
Anna
17 april 2011 12:52
Men vad tråkigt!!! Och vad olika det kan bli!!!
Jag har beställt därifrån 2 ggr och är jättenöjd!! De har skickat grejerna direkt jag har betalt in...och jag har fått med hela beställningen bägge ggrna:)
Förstår att du är missnöjd!!
Mvh Anna & Tabasco:)
http://www.anaby.bloggplatsen.se
Kerstin
17 april 2011 21:24
Ja, man blir besviken när man ska behöva efterlysa sakerna. Att jag dessutom inte kan få kollie nr, anser jag är ett tecken på att de inte har skickat sakerna än. Finns de inte hemma kan de väl säga det direkt då. Jag vill inte ligga ute med pengar i evigheter...
Anna
17 april 2011 13:12
samma problem som jag har varje gång jag beställer från hööks=/
tristnär det tar månader att få det man hr skickt efter
http://annashastliv.blogg.se
Sylwia W Nordlander
17 april 2011 15:23
Ja vad konstigt, beställde en ny boll då den andra
blåste bort i nån storm, den kom jättefort!
Kanske dom inte hade den hemma?
Men inte kul, då kan dom tala om, så man vet!
Kerstin
17 april 2011 21:19
Om de inte har sakerna hemma kan de väl säga det på en gång då.. Det gör ju alla andra man handlar hos. Tycker inte om att behöva "efterlysa" sakerna. :(
Camilla
17 april 2011 17:27
Såndär barbackapad vill jag ha, fast Dacke har rund rygg. Men jag vill ha en för att man sitter så säkert, man sitter som klistrad på hästryggen. Lånat Rosas flera gånger, men vill ha en egen..
Finns på parelli.com, är man med i savvy-club är den inte många kronor dyrare, men sitter stadigare på hästryggen än den från natyrhästen.
http://parellikusken.blogg.se
Kerstin
17 april 2011 21:16
Hi hi, denna gång var det lite saker som ska var utomhus oxå!!
Nja.. Ev blir de hemma imorgon, mkt snor och ev liiite feber..
Kram
Camilla
17 april 2011 21:59
Sv: Haha ja de är ju så söta! Har så mycket ridlekis historier så det är inte klokt! :P
Det är så underbart att vara där!
Globen och GBGHS är inget emot det här, nu står man 30 cm ifrån Ulla Håkansson när hon piaffar!!!! Helt sinnessjukt!!!!!!
http://camillahastskotare.blogg.se
Emily
18 april 2011 07:26
Dålig stil av företaget! Som sagt, finns det inte hemma ska det framgå direkt annars blir det ju bara irritationsmoment i onödan!
http://gandalf268.se
Kerstin
18 april 2011 07:44
Precis! Och jag gillar inte att vara irriterad... Jag vill vara glad. :)
Malin
18 april 2011 15:57
Jag hatar sånt!! Har själv blivit blåst från ett företag i usa som jag beställde grejjer från. De svarade på mailen när jag frågade om beställningen och sen när jag betalat så svarar de inte längre...men skicka reklam de kan de göra!!
Kerstin
18 april 2011 16:57
Idioter!! Grrr...
Fick 2 av 4 saker idag, så resten kommer väl, men sättet de hanterat det på gillas INTE!! Bättre att handla direkt av trevliga expediter. ;)