Stallrosen

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Vilken skillnad...

Av Kerstin - 31 mars 2012 09:04

Torsdag.....

Ungarna njuter av vårens sol...


Fredag...

Den "nya" bilen kom hem och även snön kom, i massor...


Lördag...

En strålande vacker vinter dag.... 

Så det kan gå....

Jag vet att det kommer att försvinna, men man blir ju alltid lika less..


Dexter hittade en ny pinne här om dagen... 

Men insåg snart att den var tätt bökig att släpa runt på, så den fick stanna i skogen..


Kram på er!

Kerstin 

 
 
Erika

Erika

31 mars 2012 09:57

vi fick snö idag oxå. :/
inte jätte mycket, men ändå så tillräckligt att man bara vill lägga sig i sängen sova tills de är sol o varmt igen. :(

Dumma väder..

http://eriikapettersson.blogg.se

 
nina liljedahl

nina liljedahl

31 mars 2012 10:53

Jag misstänkte just att det var en ny bil som var på väg hem till er :-) Härligt, vad är det för sort? Det kqanske man borde kunna se, men jag är analfabet på bilar.

Om det kan skänka någon tröst så har även vi i södern fått lite snö. Dock lyser solen med sin frånvaro, här är grått och rått, blåsigt och trist. Känns inte helt fel att jobba då faktiskt.

http://stallskogalund.blogg.se

 
Anna

Anna

31 mars 2012 11:44

oj tur man bor i södern:P

sv.ska upp på tisdag,blev lite konstigt formulerat ser jag nu;)

http://annashastliv.blogg.se

 
Anna

Anna

31 mars 2012 15:13

Vilken skillnad på väder från dag till dag:O Vi har fått lite snö motför er känns det som!! Allt är nästan borta idag när solen tittade fram:)

Vilken fin bil det blev:D Tummen upp!!

Svar:Men skit!! Jag tog kort men glömde helt bort att lägga ut dem. Blev lite stressigt när jag kom hem och det började välla in ungdomar här hemma:S Nu finns de på bloggen;) Hi hi!!

Nej, Tinnitus är inte roligt:( Dock upplever jag att det är mindre jobbigt nu när jag VET VAD jag ska undvika för att må bra...motför från början (11 år sedan) när man fick prova sig fram vad som funkade och inte. Allt går ju som tur är:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

31 mars 2012 15:35

Vi vaknade till snö men den är borta nu.
Vilken fin bil!

http://stallbrannebo.blogg.se

 
marie

marie

1 april 2012 22:15

Snygg bil o snygga barn !! Mindre snygg snö dock :)

http://flaret.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards