Stallrosen

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Kerstin - 28 december 2011 23:34

Idag hade dottern kompis här som följde med ut oh red en sväng. Dottern var så duktig och red själv nästan hela tiden. Zabina har varit lite väl mycket på tårna sedan hon kom till oss, så jag har henne i grimmskaft när vi går i skogen. Och det är ju inte så konstigt, ny miljö och så van att bli riden riktigt och ha ordentligt med tryck i bakkärran. Men idag var de samspelta och lyhörda på varandra.

 

Så fina!

 

Det här ekipaget traskade de lugnt förbi, trots att han stod med motorsågen igång och kapade trädet.

Duktiga ponnyer!

 

Blev en delvis halkig tur, men tjejerna verkade ha trevligt och kanske blir det en tur i morgon med.

Och så slutar jag med en bild av vårt änglaspel...

 

Är man hästtokig så är man eller...  

Kram på er!

Önskar

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards