Stallrosen

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Kerstin - 14 december 2011 19:08

Barnen blev hemma från skolan idag. Dunder förkylda, bara sådär... Sonen har varit lite snorig i någon dag, men nu sa det bara pang! Så lucia får vänta... Mina barn har visst en förmåga att vara sjuk runt lucia. Satt och kollade bakåt på kort och det är röda näsor och snor på de flesta..    Men de är ju peppar peppar för det mesta friska.

Efter regnet i går så är hagarna som isbanor... Inte roligt alls att ha hästarna ute, men de kan ju inte stå inne hela tiden heller. Tur de är kloka och går försiktigt.

Trots att barnen varit hemma så har det varit full rulle. Sambon var lite "trött" efter galej i går. Så jag for och handlade lite mat och några julklappar, hämtade barnen hos mormor (där jag släppt av dem), hem, lite fika, stall/hästar/och hundar. Sedan var det middag, mera fix, sambon vaknade till och tog kvälls turen med vovvarna. Nu damp jag ner i soffan, helt färdig. Märks att jag sovit dåligt i natt.

Test kittet jag fick var till personalen på Hööks, men eftersom en är hästlös så tyckte hon väl att jag behövde den bättre...   

Nu ska jag ta en kopp java och fortsätta sitta och ha det bra.

Ha en trevlig kväll!

Önskar

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards