Stallrosen

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Kerstin - 8 december 2011 23:05

Sov en krt stund i morse innan jag satte igån med vardagssysslorna. Hade planerat att sova en stund efter mellis med barnen så jag skulle orka med julbordet med Hööks gänget. Men precis när vi skulle fika så svänger skördaren in på gården, han var klar tidigare än beräknat och skulle nu göra sitt jobb hos oss. Mer om detta senare.

Men när han var här med sin stora maskin så kundet jag ju naturligtvis inte låta det vara... Ut med små killarna!! Försten ut var Coola Curre. Han tittade och sedan traskade vi fram och kollade på maskinen. Slickade lite på snökedjorna och sedan så gick vi fram och åt lite gran och kollade på när masinföraren kvistade av stammarna. Så attans cool!!!

     

Sullivan var lite mer reserverad, men så tog nyfikenheten över och han var tvungen att kolla in läget han med.

Prins och Zabina stod helt lugnt i hagen och åt hö. De är så sjukt lika. Zabina är en kvinnlig Prins, i en större förpackning. Kommer ju att bli kalasbra!!

Nu ska jag sova, dubbla jobb i morgon så sovtiden är värdefull.

Natt i natt!!

Önskar

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards