Stallrosen

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Kerstin - 9 juni 2011 21:33

... Så lyckas lilla "Sockertoppens" uppfödare hitta rätt på oss.  Och mailar underbara bilder på vår lilla donna, samt hennes historia. Hennes mail fick mig att le när hon berättade om Sockertoppens mamma och att hon tydligen inte alls gillade valet av kille. Hi hi, men resultatet blev ju bra trots allt.   Bjuder på en bild av lilla söta "Rå"- Sockertoppen. (brunt socker för er som inte hänger med..  ). Sockertoppen har ett namn, men det håller jag för mig själv ett tag till..

  Sockertopp med sin mamma.

Ha en trevlig kväll!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards