Stallrosen

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Kerstin - 9 september 2014 06:20

Det blev en riktig häst helg i helgen. Guldgossen är fantastisk att rida just nu!!   Njuter av varenda sekund jag får rida honom. Sedan har vi söta Grålle som tar hand om sin lilla tjej på bästa sätt. De har riktigt skoj ihop. I helgen har de ridit ut med Walles medryttare, skuttat över småhinder och skrattat mycket.

       

Sötnosarna!

     

Xanté och storrumpan står o spanar in hundarna i väntan på att få göra något skoj de med.


Halsont och lite hängig just nu, men det går över. Har varken tid eller råd att vara sjuk just nu, snart jul ju!! Dottern fyller år snart och jag har en liten vision om att hinna göra klart hennes rum innan dess. Vi får se om det blir så, bara sätta igång så brukar det ge sig.


 

Puss på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards