Stallrosen

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Kerstin - 2 oktober 2011 21:37

... Eller...

  Ser verkligen ut så iaf..

Sonen kom ner från övervåningen och ropade åt oss att gå ut och kolla! Och visst var det vackert.

     

Provade med olika inställningar på kameran..

   

Så kul att leka...

  Vackert!   

Annars så har det varit huset fullt idag. Kalas för dottern och sedan om släkten, eller i alla fall delar av den. Bästa gudmor till dottern lovade att förbarma sig över Walles första ridturer i skogarna. Kom på att hon kunde ju lika bra hoppa upp på Curre Bus också. Då fick hon sig ett gott skratt, 170  eller något sådant som hon är, men väger ju nada så vad är problemet..   

Efter bara 2 timmars sömn i morse så hägrar sängen snart. Blir en full rulle vecka, men jag hinner nog med att skriva ihop en rad eller två mellan varven.

I morgon ska jag...... och på onsdag så...... Kul va!?

Natt natt!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards