Stallrosen

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Kerstin - 6 oktober 2011 20:32

Tillbringat dagen med att bygga hagar. Att det ska ta sådan tid!! Småkillarna fick en hage med dubbla staket!! Satte stolp och tråd innanför det som redan fanns där och trådarna på olika nivåer. Då vore det väl attan om Prins ska lyckas lura med de andra små killarna på äventyr. Kan säga att Prins såg lite brydd ut  !

Första dagen pojkarna gick tillsammans i hagen och jag såg fram emot lite häftiga bilder....

Häftigare än så här blev det inte..

  Hmmm, vem har bajsat här..

Oj, hjälp, vem är du...

Men du, lukta här. Vad kan det vara...

Vad gör du??

Grabb snack...

   Ska jag klia här eller...

Ja, det är mina små, men så coola killar!! 

Nu är det bara vinter hagen kvar. Ska byta i princip alla stolpar och skrapa bort lera framför grinden, vindskyddet ska in, tråden ska dras, men sen så!

Helgen består av jobb, jobb och lite mer jobb... Så det får bli till veckan.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards