Stallrosen

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Kerstin - 22 oktober 2011 20:20

.. spred sig i mig idag när jag läste detta i dag. Lättare prestations ångest bara, men annars så..    Och det där med att man blir lite kräsen, ja det kan jag bara hålla med om... Fast på ponny fronten då för oss.   

Och jag kan bara hålla med i det hon skriver. Denna lilla korpulenta ponny med framtiden framför sig har under detta skal gömt en röd ferrari av värsta sorten och den drivs av ett hjärta av guld. Även när hon busar med dottern i skogen så gör hon det snällt. Det kommer att bli en fröjd att följa denna lilla guldklimp och hennes utbildning av våra barn. Det bästa med denna ponnyägare är att så länge hennes ponny har det bra så är hon nöjd. Vi behöver alltså inte komma till EM.   Vilket känns skönt. Jag tror ni förstår hur jag tänker.

Vart eller vad vi än gör med denna guldklimp så kommer jag att vara Jennifer evigt tacksam för att hon gav oss förtroendet, att hon tror på oss som ponnyägare.

Förutom denna glädjen idag så har det varit jobb, hästar och soffmys. En bra dag med andra ord.

Skriver

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards