Stallrosen

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Kerstin - 23 november 2011 13:48

Precis när jag skulle ut med hundarna i morse så ringde de från skolan och berättade att sonen trillat och fått ett ordentligt jack i knät. Så det vara bara att släppa ut vovvarna på en snabb pink och iväg. Ner till VC där de först bara skulle tejpa, men insåg snabbt att det skulle nog inte hålla på en aktiv pojke och på ett sådant ställe, så det blev 3 stygn.. Fumlig läkare, så inte kommer det att bli snyggt heller, tur det var på knät. Jag är säker på att jag gjort det bättre själv...   Skum läkare var det också, när han sytt klart så bara försvann han, sedan kom en super trevlig manlig skötare in och plåstrade om sonen och gav oss vidare infomation. Men säger man inte tack och hej när man går nu för tiden eller???

Så inte blev det någon ridning idag heller!! Inte för att jag egentligen klarar av att gå så långt, men vi hade sagt vi skulle skritta ut en bit i alla fall. Men hundarna fick sin promenad istället. Eller en del av den.. Kan fortfarande inte gå så långt, så det blev massor av lydnads träninga idag och Dexter var SUPER fin!! Sedan körde vi lite uppletande på en äng, där var som vanligt Eddie stjärnan, fast Dexter tar sig, bara han kan sansa sig så.

 

Har beställt ny hundmat. 300,- för en normal stor säck hemkört till dörren!! Svenskt hundfoder. En granne, som tävlar med sina hundar har prövat och hennes hund har svarat bra på det. Verkar tillgodogöra sig maten bra. Skiter mindre. Det skulle inte skada på Dexter som kanske skiter 5/ggr om dagen... Ganska mkt faktiskt..

 

Vacker, fast näsan inte riktigt fick plats... ha ha!!

Nej, nu ska jag faktiskt börja med maten, får fortfarande lite yrselanfall, så allt tar lite längre tid än vanligt. Ska nog inte jobba i morgon natt....

Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards